Подобно на останалите социални мрежи компанията започва своята програма за плащания към своите „създатели на съдържание“
Twitter въвежда нова функция, с която да плаща на създателите на съдържание. Първите плащания за споделяне на приходи от реклами в Twitter включваха общ пакет от няколко месеца, започвайки от февруари. Съгласно политиката на компанията само абонатите на Twitter Blue, чиито съобщения са преглеждани от повече от пет милиона пъти за месец през последните три месеца, имат право да участват в програмата.
Платформата изпрати имейли до избрани потребители, заявявайки, че отговарящите на условията създатели ще получат своя дял от рекламните приходи в рамките на следващите дни.
За момента не е ясно как Twitter изчислява своите изплащания към създателите или как разделя приходите, които се споделят с отговарящите на условията потребители. Въпреки това, Бени Джонсън, консервативен коментатор и YouTuber, който си осигури плащане от близо $10 000, сподели своя анализ в Twitter от последните 28 дни. От него се вижда, че импресиите му възлизат на 433 милиона за този период от време, отговаряйки на изискванията за допустимост за програмата за споделяне на приходи, пише Forbes.
Новината за изплащания на приходи от реклами в Twitter идват в труден момента за компанията. Тъй като съвсем наскоро Meta пусна неговият най-голям конкурент – Threads, който много хора нарекоха „убиецът на Twitter”.
Twitter не се забави с ответен удар и адвокатите на компанията го определиха като негово „копие“ и заплашиха Meta със съд.
Източник: https://www.economic.bg/