Инвестицията в обекта е за над 4,5 млн. лв.


Изцяло обновеният Lidl магазин в Казанлък отвори врати за своите клиенти. Обектът на веригата е с модерна визия и е оборудван по най-съвременните технологични и екологични стандарти. Инвестицията в реновиране на магазина е за над 4,5 млн. лв.
Обновеният магазин на Lidl в Казанлък разполага с разширена търговска зала, която е с 350 кв. метра по-голяма и вече е 1411 кв. метра. В нея внимателно подбраните продукти с оптимално съотношение качество-цена са подредени по начин, който осигурява още по-лесно и бързо пазаруване. Прясно изпечените хлебчета и закуски от „Фурната на Lidl” са представени в нова, по-голяма витрина. Непосредствено до тях клиентите на магазина вече ще могат да намерят и още едно ново предложение – изпечено на място българско пиле. На по-голяма площ са представени и прясното месо, плодовете и зеленчуците, както и дълбоко замразените стоки. Така клиентите ще имат достъп до повече и по-разнообразни качествени продукти.
Касовата зона в магазина също е разширена, като вече разполага и с шест каси на самообслужване. Това дава възможност на клиентите сами да касират продуктите си с темпото, което предпочитат.
Обновен е и паркингът на магазина, който освен с повече паркоместа, разполага и със зарядна станция за електромобили.
Първите клиенти на обновения Lidl магазин в Казанлък бяха посрещнати с подаръци, дегустации на избрани продукти от собствените марки на веригата и изгодни предложения, както и много балони, игри и забавления за най-малките.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 136 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.