11 191 сигнала са получени на Горещия телефон на Община Стара Загора през изминаващата година, сочи справката на звено „Градска мобилност“. За сравнение за предходната година сигналите са малко над 16 хиляди. Спадът се дължи на по-голямата информираност на гражданите за COVID-19 през настоящата година. Голяма част от обажданията, регистрирани през пролетта на 2020 година, са по въпроси, свързани с пандемията.
Най-много са подаваните сигнали за неправилно паркирани автомобили – 2921, което е близо 30 на сто. На безплатния Горещ телефон на Община Стара Загора – 0800 157 37, до 1 ноември, е съобщено за 1598 нарушения на обществения ред, което е 15% от общия брой подадени сигнали.
През отминаващата година старозагорци са подали над 1039 сигнала, свързани с уличното осветление, и 941 – за чистотата и околната среда. Подават се още съобщения за аварии, проблеми с пътна инфраструктура, бедствия, опасни сгради и съоръжения, инциденти и събития с хора и животни, безстопанствени кучета и др.
Получените сигнали са предадени по компетентност към съответните звена и отдели от Община Стара Загора или към компетентните институции. Близо 1/3 от получените съобщения са били насочени към дежурен ОД МВР.
Обработени са над 2000 сигнала, получените сигнали на платформата на Община Стара Загора.
След подадени съобщения своевременно са отремонтирани лампи от уличното осветление, обезопасени са шахти, премахнати са клони, надвиснали над пътното платно и е съдействано на множество старозагорци. На всички гражданите е върната обратна информация във връзка с поставените от тях въпроси.
NBP.bg