твърди рекламният мениджър на модния бранд “Avin” Тони ДИМИТРОВА
Тони Димитрова е дипломиран рекламен мениджър. Тя е сред първите, завършили специалност “Реклама” в НБУ с пълно отличие. Специалист маркетинг и реклама. Фотограф. Графичен дизайнер. BTL мениджър.
В момента работи в модния бранд “Avin”-Стара Загора. Имам удоволствието да съм в екип с едни от най-мотивираните и креативни хора, които познавам, казва Тони.
Както повечето деца на прехода, така и ние
с моята сестра решихме да продължим започнатото от нашите родители
и да реализираме общата ни мечта за изграждане на моден бранд със стойност, качество и традиции. Така Тони описва избора си на професия.
Дали младостта днес е пречка или предимство в бизнеса? Мисля, че в днешно време младите хора би трябвало да бъдат две-три идеи по-амбициозни от родителите си, да отделят нужното внимание на правилното образование, от което да извлекат ползи в бъдеще. Живеем в изключително динамична среда. Тя предоставя много възможности и
предизвикателството е да избереш най-правилните
Като цяло смятам, че младостта е силен и рисков инструмент, който в правилните ръце може да бъде безспорно предимство, убедена е Тони.
Предприемчивата млада дама се гордее най-вече с факта, че е успяла да създаде по-висока стойност на бранда, за който работи. Намерих правилния канал за комуникация, чрез който все повече хора виждат труда на моите талантливи колеги, които всеки ден създават невероятни дизайнерски дрехи. Гордея се, че
превърнахме една старозагорска фирма в бранд
който вече е в Европа със собственото си име и линия, а не като подизпълнител на нечии чужди проекти.
За да стъпи “Avin” на голямата и изключително конкурентна европейска “сцена”, са били необходими огромни усилия. Истината е, че България
не подкрепя достатъчно средния и малкия роден бизнес
Няма никакви бариери за навлизане на чужди марки, които произвеждат в Китай, имат ниска себестойност и голям марж. Отне ни много усилия, за да убедим хората, че произходът на един продукт е много важен. Нашите представители в Европа използват българския произход на артикулите като огромно предимство и той е тяхното уникално предложение за продажба. У нас потребителите отскоро започнаха да обръщат внимание на тези неща. За мен е необясним фактът, че хората в чужбина определят нашия бранд като бутиков и за тях това е много ценно, а в България все още
има хора, които го сравняват с огромните конфекционни марки
обяснява Тони. В Европа подкрепят страшно много своите производители. В повечето държави, в които съм била, имат огромно местно представителство във всеки сектор.
Иска ми се след всичко, което се случва днес по улиците на България, някой да обърне внимание на българския бизнес и на факта, че има хора, които като нас искат да създават, да инвестират и да осигуряват работа, пожелава си младата бизнес дама.
Едно от хубавите неща, които ни се случват всеки ден, е признанието на нашите почитатели в социалните мрежи, които са над 27 000. Постигаме успехи вече и в Европа.
Миналогодишната Мис Лион скоро снима за “Avin” във Франция
Сега звездата на MTV Сара Сантос ни представя в Португалия. Марката ни бе предпочетена за представяне от гиганта L’Oreal във Франция и това за нас е огромен успех. Имаме и фенове сред българския шоубизнес, на които не плащаме, а просто ни предпочитат. А кметът на София Йорданка Фандъкова украси корицата на списание с топ на “Avin”, казва със заслужена гордост чаровната специалистка по рекламата Тони Димитрова.
НБП, Мадлен ПЕЕВА