Новият шеф на пивоварната Николай Младенов обича скуош и планините
Сред приоритетите на компанията ни за настоящата година е запазване и повишаване на пазарния дял в приходите (35.7 %), както и стабилизиране на бирените ни миксове. Това съобщи в Стара Загора през седмицата на първата си среща с журналисти новият изпълнителен директор на дружеството Николай Младенов. През следващите месеци в пивоварната предстои модернизиране на една от производствените й линии, а на 15 април дружеството ще обяви конкурс сред възпитаници на архитектурни ВУЗ за цялостно обновяване външния вид на старозагорската пивоварна.
Николай Младенов е най-младият мениджър в голямото семейство на “Хайнекен” в Европа, през юли ще навърши 38 години. Роден е в Кърджали, но от години живее в столицата. Семеен, има 11-годишен син. По образование е инженер-химик. Хобито му е скуош, обича и да се катери по планините.
Младенов върна практиката българин да е начело на пивоварната след 8-годишно прекъсване. Той влиза в “Загорка” през 2000 г., дотогава е в семейния строителен бизнес. Казва, че станало случайно. Дори отказал позиция, но му се обадили две седмици по-късно да стане търговски представител за заведенията. Впоследствие оглавил създаден от него отдел. През 2008 г. напуска пивоварната заради висок пост във фирма за високоалкохолни напитки, за да се върне като търговски директор през 2011 г.
Аз самият предпочитам “Загорка”, макар най-продаваната ни марка да е “Ариана” – всяка пета бутилка в България, сподели Младенов.
НБП, Дима ТОНЕВА