Продуктите са по български рецепти и вкусове
Инвестиция в размер над 15 млн. лв. направи в Стара Загора холдинг „Градус“. Новият завод е за високотехнологично производство на продукти от бели и червени меса и е с най-съвременно оборудване и специални технологии. Производството се простира на 16 хил. кв. м разгъната площ и е с капацитет 50 тона готова продукция на ден. С него холдингът стартира и производството на
нова линия продукти от свинско месо с марката „Аз ям!“
Гамата на произвежданите продукти ще бъде широка и ще обхваща всички групи: варено-пушени колбаси и деликатеси, шунки, пастети, трайни и полутрайни варено-пушени колбаси, сурово-сушени продукти, съобщи за НБП Гергана Лукова, директор „Маркетинг“.
Модерната производствена база на компанията е оборудвана с най-съвременно и високотехнологично западноевропейско оборудване, отговарящо на всички европейски стандарти и изисквания. Това ще даде възможност да се съчетаят българските рецепти и вкусове с най-новите насоки в областта на здравословното и рационално хранене. Машините са последно поколение и гарантират високо качество на произвежданата продукция. Всички опаковъчни линии са оборудвани със
системи за опаковане на продуктите в модифицирана газова среда
Тези системи позволяват удължаване на срока на годност на продуктите и запазват високото им качество, естествения аромат, цвят и структура за по-дълъг период. Контролът и предпазването от замърсяването с метални части на крайния продукт, е важна част от всяко производството. На всеки етап от новото производството има монтирани метал детектори, които допълнително подсигуряват сигурността и безопасността на произвежданите продукти.
Сградата е проектирана и построена съобразно хигиенно-техническите норми по начин, който свежда до минимум възможностите за замърсяване на храните. Осигурява достатъчно работно пространство за извършване на технологичните операции. Позволява
лесно и ефективно почистване на помещенията и технологичното оборудване
Помещенията са проектирани и изпълнени, така че да осигуряват правилна организация и поточност на технологичния процес: приемане на суровини, съхранението им, производството на храни и реализацията им.
Основната цел на холдинга „Градус“ е производството на качествени и безопасни продукти, отговарящи на нуждите и очакванията на клиентите, казва Гергана Лукова.
Първите продукти – кренвиршите, са на пазара от април. Следва
производство и дистрибуция на три вида наденица
а останалите колбаси ще са на пазара в началото на 2017 г. На събитие в Стара Загора за търговските партньори на марката Ангел Ангелов, собственик и управител на „Градус“, заяви: „Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си“.
Кренвиршите „Аз ям!“ освен на витрината с насипни месни изделия, могат да се намерят
и във вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им
„Аз ям“ има и едноименен сайт (azyam.bg) с рецепти от известни готвачи. Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на „Бон Апети“. В сайта можете да се включите и в национално проучване за любимия начин за хапване на кренвирши.
НБП, Дима ТОНЕВА