Американската компания – лидер в областта на обединените комуникации и водещ доставчик на глобални корпоративни облачни комуникации с изкуствен интелект RingCentral Inc., обяви откриването на първия си център за споделени услуги в България. Офисът ще служи като център за редица бизнес функции, включително за обслужване на клиенти, извършване на технически операции, R&D и други ключови за дейността на компанията области.
С новата локация компанията разширява глобалното си присъствие в 10 държави, в които оперират 18 офиса за споделени услуги и технологични решения. RingCentral е носител на многобройни отличия в областта на иновациите и културата на работното място, като девет поредни години е лидер в класацията на Gartner® Magic Quadrant™ Leader for UCaaS, Worldwide и е включена в списъка на Fast Company за най-добри работни места за иноватори за 2023 г.
RingCentral бе класирана на 6-то място като най-добра компания за щастие и на 10-то място като най-добра компания за бонуси и придобивки в наградите на Comparably, които проучват мненията и нагласите на служителите в повече от 70 000 компании.
Източник: Стандарт