На 28 ноември Тракийският университет успешно приключва изпълнението на проект „Усъвършенстване на системата за управление и внедряване на интегрирана управленска информационна система в Тракийски университет за повишаване качеството на образованието и научно-изследователската дейност“ BG051PO001-3.1.08-0009 по схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.1.08 „Усъвършенстване на системите за управление във висшите училища“.
Проектът за Интегрираната управленска информационна система (ИУИС) включва изграждането на уеб портал на Тракийски университет. Екипът на фирмата приключи с неговото разработване чрез прилагането на най-новите технологии и принципи за представяне на институцията в уеб пространството.
Разработени са концептуално нови уеб сайтове на всички структурни звена
на университета – факултети, колеж, филиал, департамент, библиотека и др.
Техническото осигуряване се базира на най-новите технологии за виртуализация, управление, архивиране и поддържане на данните. За ИУИС е инсталиран и работи ефективен център за данни – “DataCenter in a box”, осигуряващ възможности за разширяване и развитие на системата. Техническото решение се базира на блейд сървъри. Блейд технологиите създават високонадеждна, управляема и ефективна среда. Виртуализацията на централизираните сървърни комплекси осигурява ефективно използване, поддръжка и управление на хардуерните ресурси и повишава надеждността в работата на приложните системи.
Софтуерът за виртуализация има функционалност за планирано преместване на виртуални машини от един на друг хост сървър
В ИУИС е приложено решение с цел максимално ефективно съхранение на данните. Сторидж системата прилага гъвкаво разпределение на ресурсите за съхранение и виртуализация на системата за съхранение.
Резултатите от изпълнението на проекта ще се ползват от близо 10 000 студенти, преподаватели и служители на Тракийски университет и всички потребители на интернет обществото. Всяка от целевите групи ще използва услугите, предлагани от ИУИС, по начина, по който е заложено в нейните функции. Студентите ще могат да проследяват своя статус онлайн; да проверяват изпити, дати, дисциплини, учебни планове и др. Преподавателите ще въвеждат и обогатяват базата от данни с научните си публикации и проекти, ще могат да извличат данни за научната си продукция, ще въвеждат онлайн резултатите си от проведените изпити и др.
Ръководството на ТрУ и факултетите ще могат да проследяват показателите, по които се отчита рейтингът
за да се работи за неговото повишаване. Ще могат да се извличат показателите и индикаторите, по които се оценяват специалностите и професионалните направления от Националната агенция за оценяване и акредитация и др.
В резултат на проекта са монтирани нови интерактивни терминали във фоайетата на университета за достъп на студенти до управленската система.
Проектът стартира на 28 януари 2013 г. и е на обща стойност 494 268.00 лв.
Ръководител на проекта доц. дсн Иванка Желязкова, зам.-ректор по Административна, стопанска и информационна дейност в Тракийския университе.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Реализацията на този проект ще издигне имиджа на Университета като образователен и научно-изследователски център, активен участник в изграждането на общество базирано на знанието и партньор в европейското изследователско пространство.
NBP.bg
Честито ! Но все пак ,както са казали по-мъдрите от нас , да оставим н ...
смешни сте бе хора стига си измисляйте не стига че не наемате хора дор ...
Браво на Радост, Браво на ръководството на Шесто основно училище „Св. ...
В село Рупките, общ. Чирпан от 5 месеца има режим на водата. Досега по ...
По какъв начин можен да си го закупим искам такъв. ...
© 2013-2015 NBP.bg. Реализация Медиа Системи ЕООД