На 28 август с официална церемония бе направена първа копка, свързана със стартирането на строително-монтажните дейности по проект: „Изграждане на пречиствателна станция за отпадни води и довеждащи колектори в гр. Чирпан“. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове. Кметът на Община Чирпан Кичка Петкова акцентира върху обществената значимост на проекта, който ще осигури необходимото пречистване на отпадните води, съгласно изискванията на Директива 91/271, чрез изграждане на ПСОВ. Предвижда се инвестицията в ПСОВ да осигури по-строго пречистване (отстраняване на биогенни елементи – азот и фосфор) на отпадъчните води от канализационната мрежа на Чирпан. Чрез реализацията на проекта ще се предотврати замърсяването на водоприемника (р. Текирска и р. Марица) с всички произтичащи от това екологични ползи и значителен трансграничен ефект. По този начин проектът ще има принос към постигане на добро екологично състояние на водоприемника на градските отпадъчни води на Чирпан, като част от Плана за управление на речния басейн на р. Марица, чрез намаляване натоварването от градски отпадъчни води. Изпълнител на строително-монтажните работи е Обединение „Аква Еко Чирпан“, а строителен надзор на обекта ще изпълнява „Стройнорм“ ЕООД. Обща стойност на проекта е 15 020 421,58 лв., от които 9 307 972,65 лв. – европейско съфинансиране, 1 642 583,41 лв. – национално съфинансиране, 1 582 985,42 лв. – собствен принос на бенефициента, 2 486 879,10 лв. – недопустими разходи. Крайна дата за изпълнение на проекта – 6.10.2021 г.
NBP.bg
Браво на Радост, Браво на ръководството на Шесто основно училище „Св. ...
В село Рупките, общ. Чирпан от 5 месеца има режим на водата. Досега по ...
По какъв начин можен да си го закупим искам такъв. ...
65 вида спорт са доста. Един нетрадиционен вид спорт е доста популярен ...
Ами нямам думи... Г-н Добрев не му се ще да си припомня времената, ког ...
© 2013-2015 NBP.bg. Реализация Медиа Системи ЕООД